Sunday, November 27, 2011




Urahara is a keen analyst, highly intellectual, with an uncanny ability to discern an opponent's weaknesses and attack patterns with ease, a quality he passes on to Ichigo during their training together. As a former captain, he is also adept in using high-level Kidō and uses a sharp tactical style of combat. He is also an avid inventor, and while still a Soul Reaper, he had created a number of items that went against Soul Society's norms.We love Urahara Cosplay

1 comment:

Anonymous said...

“作为一名注册会计师,我多年来一直将客户推荐给本杰明·李先生,并取得了丰硕的成果。 我最近有机会用他来做房屋贷款,现在我知道为什么我的客户总是很高兴!他透彻,及时,风度翩翩,最重要的是知识渊博。 我肯定会很长一段时间将他转介给任何寻求贷款的人,请与本杰明·李先生联系。本杰明·李先生是一位信贷员,与知名投资者合作,只要您愿意,任何人都可以为任何项目提供资金 愿意退款。以下是本杰明·李先生的联系信息” 247officedept@gmail.com WhatsApp + 1-989-394-3740。